Otse põhisisu juurde

Tallinn + Pärnu + EBA-hääletus

Heihei!

Mul pole üldse ideid mida kirjutada. Võiksite mulle teada anda, mida te kuulda sooviksite, sest tahaks kogu aeg miskit kirjutada, aga pole mingeid teemasid kirja panna. Samas mul on fotoblogi ja peaksin rohkem pildi postidusi panema, aga eks need ka tulevad, praegu ei jõua photoshootimas käia, kuigi väga tahaksin peale 14.maid, olen suhteliselt vaba, kooli muresid enam pole. Suvel hakkab ka rohkesti neid pildi postidusi tulema. Mul on tegelikult igal pool peale kooli kaamera kaasas ja alati proovin midagi ägedat klõpsida ja vaadata jne.

.. Mitte midagi ei toimu..hetkel.. Eelmisel nädalal oli inglise keele eksam. 2.mail sai kirjutatud kirjaliku osa, milleks oli kirja ja raporti kirjutamine.
Reedel 5.mail toimus Tallinnas Messikeskuses „Noor meister 2017“ kuhu mul oli plaan juba päris ammu minna. Mõõtu võtsid erinevad kutsekooli õpilased ja kohal olid kutsekoolide esindajad, kellega sai mõnusalt juttu puhuda ja küsida mis võimalused neil on jne. Päris äge üritus on iseenesest tehtud. Üritus oli kõigile TASUTA. Tegelikult mille pärast ma sinna veel läksin oli see, et seal esines Karl-Erik Taukar. No kindel minek oli sinna ju 😊 Mõned pildikesed ka sellest päevast:
(Pildid Taukarist tegin telefoniga, kuna rahvast oli nii palju siis kaamera jätsin kotti.)











Õhtul käisin ühe sõbraga ülemistel shoppamas ja lihtsalt aega veetmas. Ma olin nädal aega ajanud juba et mul suur pizza isu, siis otsustasime minna Babybacki LINK pizzat sööma.. ohh see oli niinii hea.. Inimene kes sind peaagu tunneb ja sa oled temaga sina ise..Minul oli ikka väga tore, kogu aeg olid suunurgad taevani.. Minu inimene :)
Siis mul oli ammu plaan osta endale see õige smuuti joomiseks klaaspurk sangaga, et kaua ma ikka joon otse kannust smuutit, et serveering peab ka ilus olema 😃 Soetasin endale Tiger’ist selle 3 euroga – Soodne Moodne 😃  PS! Tiger on mu lemmik pood, väga nutikaid asju on seal ja praktilisi asju. Kes satub minge vaadake üle! 
Tallinnas ööbisin tädi juures ja hommikul kella üheksa aeg transporditi mind bussijaama ja alustasin oma teist trippi.. ei no päris vahhhhhva ju :D

Sõit läks LuxEkspressiga Pärnusse, oh kuidas ma armastan seda kohta. Ilm oli ka mõnusalt soe, veidike oli tuul aga siiski väga mõnna. 9.30 startis Tallinnast buss Pärnusse, nii et 11.20 oli mu family mul juba vastas ja plaan oli saada kokku isa poolsete sugulastega ning käia Pärnu jõeääres ja hiljem istuda maha restorani Paradiis LINK.


Kus rääkisime ja muljetasime, kuidas meil läinud ja veetsime üksteise seltsis mõnusalt aega. Eelmisel kokku saamisel käisime samas kohas. Teenindus oli super ja toidud olid maitsvad. Mina sõin
Caesari salatit kanafileega: Caesari salati puhul on kõige tähtsam kas on õige kaste, no seal oli see kaste küll väga hea, ma käin oma salatiga väga rahule. See ei olenud väga suur, ega ka väga väike, selline paras, et minu kõht sai täis.
















Vahepeal lubasin tuua endale kakao: Ma olen see normaalne inimene kes kohvi ei joo ja kakao on parem. Kakod ka igapäev ei joo vaid kuus paar korda kui sedagi ja vahest võib endale lubada ju :)

















Kui ma patustama juba hakkasin siis magustoiduks tellisin endale Astelpaju-kaerakreem ja seesamijäätis See oli nii hea mõnus, ei olnud liiga magus nagu ma algul arvasin vaid see oli selline mahe ja see seesamijäätis oli ka väga mõnus. Minge proovige kindlasti järgi, kui sinna satute 😉












Hetkel on veel ilm ka mõnusalt soe, kuid lubas järgmine nädal mingit lund ja vihma ja mitte pean nii head sooja ilma. Hmm no ma ei tea, kogu aeg võiks ju ainult päike paista, oleks palju mõnusam. Mai kuu on ka käes juba. Jaanipäev kohe käes ja siis jõulud ja nii see eluke läheb :D

PS! Algas EBA 2017 (Eesti Blogiauhinnad) hääletus. Minu poolt saab hääletada fotoblogid kategoorias ja ikka "sekundiga.blogspot.com" nime alt. Ma oleksin Teile toetuse eest üli tänulik. Oma hääle lemmikule saab hääle anda siin: http://eba.marimell.eu/ 
Päikest armsad lugejad! 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Öökool ja Marimell!! + suur motivatsioon

Hei lugejad!

Räägin teile eilsest õhtust ja ööst veidike. Eile, 16.märts, toimus AKG-s öökool, juba 4.aastat. See on suunatud kooliõpilastele alates 7-12.klassist. Öökool kõige pealt, mis see endast kujutab..hmm.. Eelnevatel päevadel regristeerid kahte õpituppa, kus osaled, mida põnevat kuulda soovid ja avardada oma silmaringi. Üritus algas 16.märts, kell 18.00 ja lõppes 01.00 öösel, 17.märts.

ÕpiToad, mille vahel valida sai:
1)Eesti odaviskaja Risto Mätas
2)Eesti raadio-ja teleajakirjanik Kerli Dello
3)Eesti veebikonstaabel Maarja Punak
4)Pressifotograaf Mailiis Ollino
5)Viha valitsemise koolitus Sergei Drõgin
6)Sakala arvamustoimetaja Karl-Eduard Salumäe
7)Poksija Henri Helemäe poolt.
8)Blogimine Marimell

Minu valituks sai pressifotograaf Mailiis Ollino ja blogimise õpituba Marimell. Ma ootasin eelkõige seda blogimise õpituba, sest mul oli eelnevalt nii palju küsimusi selle kohta, millele ma täpset vastust pole saanud. Sain nii palju motivatsiooni juurde, et kuidas oma blogile rohkem…

Minipuhkus Pärnus, Tervis SPA's!!

Hei armsad lugejad!

Väike minipuhkus sai alguse reedel 7. aprillil, kui peale kooli pakkisin asjad kokku ja sõitsin vanemate ning väikese õega Pärnusse spa'sse. Ema nädala alguses juba ütles, et minek, aga kuhu ja millisesse spasse, seda ei öelnud "Üllatus" ..Mina, kui uudishimulik, suutsin ainult selle välja uurida, et Pärnusse on minek. Nädal läks nii kiirelt, muudkui ootasin, millal saab visata jalad seinale ja lihtsalt olla. Mulistada mullivannis, nautida sauna mõnusid ja lihtsalt olla, mitte midagi tegemast.
Nädalavahetuse puhkus sai alguse Tervis ravispaahotellis. LINK

Jõudsime hotelli kella kuue aeg. Õhtusööki saime ka kohe, aga seda kella seitsmeni.
Vanemad täitsid retseptsioonisankeedid, võtsime oma sada asja ja sõitsime liftiga kolmandale korrusele,kus asusid meie toad. Vanematel oli eraldi tuba, minul õega eraldi.










































Panime asjad tubadesse ja läksime ruttu-ruttu sööma, sest süüa sai ju kella seitsmeni.  Söögid olid väga mitmekülgsed, valisid mida tahad ja kui palju ta…

Kaidi Graudin

6.november 2017